• Esküvő •

Esküvő, lakodalom, hagyományos vagy trendi Wedding Party,…rajtunk nem múlik.
A Friedmann Party Service több évtizedes tapasztalattal rendelkezik
és több mint háromszáz esküvőt rendezett eddig, … reméljük a Tietek lesz a következő

• Wedding Party • Információk a Lakodalomról

• Tálalás •

Tálalási megoldások az Ételválasztékhoz:

Tálszerviz a tradicionális:
Hagyományos Esküvőkön ez az általános tálalás, 4-6 személyes tálakon kínáljuk a megtálalt ételeket a vendégek igény szerint vesznek a tálról.
Előnye, hogy a tálon maradt ételeket részben újra lehet tálalni. Az adagok pontosan kalkulálhatóak, a vendéglétszám szerint.
DE!!! A vendég létszám 1,5 szeres mennyíséggel kell számolni a főfogást, húsokat, zöldségeket. A Köretet csak a létszám szerint.

Büfészerviz a svédasztal:
Divatos és praktikus tálalási mód a büféasztal
Az ételeket előre kialakított büfé asztalokon kínálják,
a hideg ételeket tálakon vagy falatokban finger food-ként,
a salátákat salátabárba rendezve, több féle dresszinggel és szórattal,
A meleg ételeket kis darabokra, adagokra osztva, szeletelve, chafingokban „csévingekben”  tálalva, ami melegen tartja.
Kiegészülhet grill konyhával, ahol a vendégek az előre pácolt húsokból halakból és zöldségekből válogathatnak és helyben grillezi a szakács a vendégek előtt.
a desszerteket büfé asztalon kínáljuk, tálakon, tálcákon,
DE itt kaphat szerepet a divatos SWEET BÁR is, amely egy dekorativen épített, több színtes, mini desszertekkel telepakolt látványosság
Az étel adagokat a létszámhoz képest 1,5-2 szeres szorzóval kell kalkulálni, a köreteken kívűl.
mert a vendégnek a szeme irányítja a kezét, és ez általában túlzásokra csábítja.
Nincs rosszabb, mint ha a vendégeknek az üres csévingekkel kell szembesülni, mert nem lett a szorzó használva.

KOMBINÁLT SZERVÍROZÁSÚ ESKÜVŐI VACSORA
Ez a forma megjeleníti a Büfé tálalás (svédasztalos), és a tálszervíz tálalási forma mindkét előnyét.
A levest 4-6 személyes tálakban kínáljuk.
A főételeket a vendégek büféasztalról választhatják.
A desszert választék szintén a Büfé asztalon kerül tálalásra. “Sweet bar”

Tányérszerviz tálalás: az elegáns tálalás,
a felszolgáló már közvetlenül tányéron viszi ki az ételeket a vendégeknek,
de a legnagyobb felszolgáló létszámot igényli ez a tálalás,
A legelegánsabb változata a tányérszerviznek a tükörtálalás, ahol egy 8-10 személyes körasztalnál vendégenként egy felszolgáló, koreográfia alapján egyszerre tálalja a vendégek elé az ételeket.

Italválaszték:
az árat legjobban befolyásoló tényező, mert az időjárástól, a vendégektől, a helyszíntől nagyban változhat.
A legelegánsabb, ha külön felszolgáló csapat kínálja az asztaloknál betöltve az üdítőket, borokat.
Célszerű egy szűkített választékot kínálni, mert minél nagyobb a választék annál nagyobb a lehetősége annak, hogy egy egy termék kifogy.
A söröknél a csapolt sör jó választás, üveges alkoholmentes sörrel kiegészíteni.
Borokból három féle elegendő, de 5-6 fajta is kezelhető még, A kínálatban legyen fehér, rose és vörös bor száraz, félszáraz és egy félédes.
Röviditalokban is célravezető 3-4 -féle italban korlátozni a választékot.
Az üdítőknél és ásványvizeknél a kis üveges kiszerelés ugyan elegánsak, de árban a legmagasabb. Itt is a 0,75 és literes kínálat az elterjedt.
Az italoknál is lehetőség van büfé rendszerű italpultra, melynek egy része nyitott hűtő.
Itt a vendégek maguknak választanak italt, és a felszolgáló személyzet is innen viszi az asztalokhoz a kért italokat.

Desszertválaszték:
Több részből tevődik össze a sütemények választéka is.
Érkezéskor sós apró süteményekkel egészülhet ki a teríték, addig is legyen harapni való amíg a vacsora kezdődik.
Az édes apró süteményeket és tortákat, desszerteket a menü végén kínáljuk a vendég asztaloknál, de javasolt büfé asztalnál is kínálni.
A tortákat különösen jó ötlet büféasztalon kínálni, mert a vendégeknek csak egy része tart igényt tortákra.
A büféasztalon kínált torták, sütemények csak egy részét kell felszeletelni, és így van lehetősége mindenkinek kisebb vagy nagyobb szeletre bármely tortából
SWEET BÁR a büféasztalon külön kialakított látványos, többszintes és változatos kínálat. 
mini desszertekkel megpakolva 🙂  
Vendég csomagot is szokás adni de ezt előre kell tervezni, és nem a maradékra kalkulálni.
A vendégcsomagot előre csomagolva kis díszdobozban célszerű bekészíteni, a maradék sütemények pedig marad a közeli hozzátartozóknak.

Köszöntünk benneteket a Friedmann Party Service-nél!

Kicsit hosszú a szöveges rész, de érdemes elolvasni, százezreket is is sporólhatsz vele…

Több évtizedes múltra tekintünk vissza a rendezvény szervezés területén,
előd cégünk a Rep-Teri Bt. 1980-as évektől 2000-ig, szervezte. 2000 áprilisában megnyítottuk a Friedmann Rendezvényházat
és a Bt. átalakult és mint Friedmann Vendéglátó Kft. szervezi az Esküvőket, Partykat.

Esküvő, Lakodalom, Wedding party
#eskuvo #wedding #menyasszony #volegeny #lakodalom #igen #party
A családok életében sok fontos esemény van melyet megünnepelnek, de a legnagyobb rendezvény mindig az Esküvő.

Az esküvő, lakodalom egyik legfontosabb kérdése, hogy mennyibe kerül. (?)

Nagyon fontos, hogy almát lehet összehasonlítani az almával
azaz ha ajánlatot kérünk akkor ugyan arra az italkínálatra és menüre kérjük az ajánlatot minden helyről.

Ahhoz, hogy erre kielégítő választ adjunk több kérdésre is választ kell kapjunk.

Ennek megválaszolására a RENDEZVÉNY TERVEZŐ Google Drive adatlapot kérjük kitölteni

és egy klikkeléssel beküldeni az adatokat,
vagy az alábbi kérdésekre küld el a válaszokat.

Hol lesz az esküvő, mi a helyszín? Friedmann-Rendezvényház vagy kitelepülve más helyszínen, ( pontos cím )
Wedding Day a Jeles nap dátuma, mikorra tervezik az esküvőt?
Időpont, hogy mettől-meddig tart, délben, este, egész nap?
Vendégek létszáma, hány fővel tervezi az Esküvőt?
( ebből a létszámból mennyi a felnőtt vendégek, a stáb, a gyerekek 14 év alatt és 3 év alatti? )

Mi legyen a menü összeállítás?  milyen szervírozásban szeretnék a tálalást?
Milyen italok legyenek a választékban? és milyen szervírozásban ?
A TEREM vagy terület elrendezése milyen legyen? asztalok formája ( tábla, kör ) és elrendezése, hogy körasztal vagy fésű rendben az asztalok
Székszoknya van e tervezve?
A dekorációban is tudunk segíteni, de az alapszín az elsődleges kérdés ezzel kapcsolatban?
A desszertek és sütemények választéka is fontos, hagyományos, trendi, lesz a vendégcsomag,
Az ESKÜVŐI DÍSZ torta is fontos kérdés!
Lesz e ceremónia mester és ha nem, akkor ki lesz az.!! 
Ezekre a kérdésekre kell választ adni, hogy pontos árat adjunk meg.
Ha csak általában érdeklődsz az árról akkor 15,000.- és 200,000.- / fő között lesz a vége  🙂

A jeles alkalom megkíván sok kisebb nagyobb protokoll szabályt,
mint a díszterítés, különterem, különleges menüsor, dekoráció.
Az igények széles skáláját biztosítani tudjuk Önöknek, Nektek.

Rendezvényházunkban, vagy külső helyszínre kitelepülve is vállalunk rendezvény lebonyolítást.
Külső helyszínre is vannak ötleteink javaslataink.
Az igényektől függően zárt térben, teremben, impozáns kastélyban, vagy amerikai stílusban óriási parkban, sátorral…
Külső helyszín javaslataink: Budaörsön a PostArt, Törökbálintron az Anna Tanya, vagy a Művelődési ház is jó választás

Közösen megírt forgatókönyvben rögzítjük a rendezvény menetét,
amit szükség szerint módosíthatunk, akár többször is.

Az Esküvő felvételének menete:

Időpont egyeztetése: Első lépésként az időpontot egyeztetjük, hogy meghatározhassuk a rendezvény pontos dátumát.
Létszám meghatározása: Meghatározzuk a tervezett létszámot, és célszerű maximált létszámmal kalkulálni annak érdekében, hogy könnyebben kezelhető legyen az esetleges változás.
Kezdési időpont rögzítése: A dátum mellett meghatározzuk a legkorábbi kezdési időpontot is, hogy biztosítani tudjuk a tökéletes díszterem készültségét az érkezésre.

Helyszín kiválasztása:.
A rendezvény lehet a Friedmann – Rendezvényházban (Teri néni étterme), vagy külső helyszínen.
A Friedmann – Rendezvényházban 180-220 főig szervezhetőek lakodalmak.
Az étterem több részre osztható, beleértve a Nagy termet (étterem rész), Kávézó&Bistro részt, Konferencia termet és külön VIP termet, amely zárható és igény szerint hasznosítható (átöltözés, értékmegőrzés, gyerekszekció, ruhatár).
Emellett rendelkezünk terasz résszel is

Ezen lépések segítségével biztosítjuk, hogy az Esküvő felvételének menete gördülékenyen zajlik, és minden részletet precízen rögzítünk a rendezvény színvonalas lebonyolítása érdekében.

Külső helyszínre kitelepülve minden esetben helyszíni szemlét kell tartanunk
és ennek függvényében határozzuk meg a szükséges igényeinket a területtel kapcsolatosan.
Mert a szép környezet, díszterem vagy szabadtér esetén sátor mellett, fontos, hogy a catering is zökkenőmentesen működjön.
Ezért szükség van „hátsó pályára” ahol raktározzuk, előkészítjük és tálaljuk az ételeket italokat. Szükség szerint melegítjük vagy készre sütjük.
Kezelni kell a személyzet igényit is, mint öltöző és mellékhelyiség.

A parkolás nagyon fontos része a rendezvénynek, mind a Vendégeknek, mind a cateringnek is.
A vendégek kényelmesen tudnak az étteremnél parkolni, külső helyszínen ezt is figyelembe kell venni,
és a Catreingnek a hátsó pályához közeli területtel kell rendelkeznie a helyszínnek.

Az ültetés és étkezés mód meghatározása.
Több lehetőség is van az ültetésnél, de már az elején fontos tudni, hogy a körasztal elegánsabb de nagyobb a hely igénye, mint a sorokba rendezett asztalok.
Az asztalokat az igények, a hely adottsága és a létszám határozza meg. A vendégek nem csak ülnek az asztalnál, hanem felállnak, sétálnak, táncolnak, miközben a felszolgálás is zajlik.

Az asztalokon az alábbi dolgoknak kell elférni:
A dekoráció középen elhelyezve és nem akadályozva az étkezést és italfogyasztást, ez lényeges mert itt sokan elcsúsznak és étkezésnél káosz alakul ki.
Italok és poharak lesznek az asztalon, étkészlettel, tányérokkal, tálszerviz esetén még különböző tálak is.
Ezek mind nagy helyigénnyel rendelkeznek.
Körasztalnál könnyebb a helyzet sorasztalnál csak kisebb dekorációban szabad tervezni.

Fő asztalnál ül az ifjú pár, és célszerű 10-12 főben maximálni az asztal létszámot.
A többi asztalnál érdemes három csoport szerint osztani a helyeket,
lány rokonok, fiú rokonok, barátok és munkatársak.

Zenekar, DJ: ez is a megrendelő privilégiuma, de fontos, hogy az esküvő olyan esemény ahol sokan szeretnének beszélgetni a rég nem látott rokonnal, ismerőssel, ha túlzó a zene ez gond lesz. Érdemes előre meghatározni a zenekar működését és hangerejét.

 Ceremónia mester: az egyik legfontosabb személy, Nélkülözhetetlen, Ő az aki összeköti az ünnepelteket az ünneplőkkel, a Cateringgel, a zenekarral, a fotóssal, a forgatókönyvvel.

Tapasztalatunk az Esküvő szervező, fotós, videós, és ceremónia mesterrel kapcsolatban:
Esküvő szervező: plusz költség, nem kevés, DE a szervezés gondjait leveszi a válladról, sajnos sok a divatból lett szervező, kérj referenciát és hívd is fel, érdeklődj
Fotós és Videós: ha barátot vagy rokont választunk aki „ingyen vállalta”
az előbb utóbb inni fog, és a barátokkal, rokonokkal tölti az idejét, hisz úgyse fizetnek érte…
Hivatásos fotós és videós a racionális megoldás. Itt is kérj referenciát, nem elég a jó weboldal, hívd fel akit referenciaként megadtak.
Ceremónia mester: jó esetben az esküvő szervező egyben ceremónia mester is, de vannak akik csak vőfély/ceremónia mester feladatot látnak el. Referencia!!!

A lakodalom lebonyolítása a forgatókönyv szerint és a szükséges improvizációval történik, mert mindig van valami,… 🙂

Menükártya: Nagyon hasznos!
A
z asztalokra kihelyezett választék / menü lista, mely az ételek és italok választékát is tartalmazza, Sőt lehetőleg a RÖVID Party menetrend is 

Szolgáltatásunkról

  1. Éttermünkben lehetőség van kóstoló étkezésre vagy Próbaétkezésre, melyet előzetes egyeztetés alapján rendelhetnek a menüből.

  2. Esküvőink előtt lehetőséget biztosítunk az érdeklődőknek egy előzetes megtekintésre.

  3. A Megrendelő által biztosított tortákra, dísztortákra és röviditalokra nincs plusz költség.

  4. Három év alatti gyermekek részére térítésmentesen biztosítjuk a vendéglátást. Három és tizenkét év közötti gyermekeknek és az esküvőn közreműködőknek (zenészek, fotósok, vőfélyek stb.) 50% kedvezményt nyújtunk a vendéglátási költségekből.

  5. Az áraink ÁFA-t tartalmaznak, mely változhat az éttermünkben (5-18-27%) és a kitelepült rendezvények esetében (27%).

  6. Árainkat moduláris rendszerben állítjuk össze, ami függ a létszámtól, időtartamtól, helyszíntől és a menüsor összetételétől.

  7. Ajánlott menüink felcserélhetőek és kiegészíthetőek.

  8. Allergiás vendégeink részére külön ételeket rendelhetnek, melyet tányérszervizben szolgálunk fel.

  9. Esküvők külső helyszínein a Catering szolgáltatásokhoz szükséges parkolást, behajtási engedélyt, hátsó területet, áram- és vízellátást a Megrendelő biztosítja.

  10. Az árajánlatban szereplő tételek nem tartalmazzák a Szervízdíjat, és azt nem is számoljuk fel. Kérjük a Megrendelőket, hogy a Személyzetnek ne fizessenek külön díjat, mivel a Személyzet külön fizetést kap minden rendezvényért.

• Dekoráció •

Asztal terítés

Az esküvői teríték és az asztaldekoráció meghatározó része a rendezvénynek.
Azért, hogy elkerüljünk pár hibát és az esküvői asztal éppen úgy fessen, ahogy azt elképzeljük, érdemes tisztában lenni elsősorban a terítési és tálalási etikettel, az esküvői teríték fajtáival, részeivel, kiegészítőivel. Az esküvői teríték
Az esküvői asztalra fontos, hogy porcelán étkészlet, rozsdamentes acél evőeszközök és kehely poharak kerüljenek. Bár régen „alapszabály” volt a fehér abrosz, ma már nyugodtan használhatunk más színeket is, a lényeg, hogy lehetőleg textil legyen és harmonizáljon a dekoráció többi elemével, árnyalataival. A teríték tükrözi a menü kínálatot, mert ezek szerint kell az evőeszközök, poharak, tányérok választékát biztosítani. Mire kell figyelni az ültetéskor?
Az első és legfontosabb dolog, hogy a fiatal pár mindenképpen olyan asztalnál üljön, ahonnan az egész teret belátják, illetve őket is mindenhonnan jól látni – az ő asztaluk az úgynevezett főasztal. Közvetlenül mellettük kapjanak helyet a pár tanúi és a közvetlen családtagok, majd jönnek a nagyszülők, keresztszülők, a legközelebbi rokonok és barátok. A helyszín adottságaitól függ az asztalok elrendezése, amely lehet körasztalos, U vagy T alakban, illetve több sorban elrendezett is. Asztalterítés képek a Galériában láthatók.

Terem dekoráció

A Teri néni étterme / Friedmann ház teremdekorálás információk: Cégünk több dekorációs céggel is kapcsolatban áll akik az éttermünkben a dekorálást végezhetik. Egyéni, magán dekorációra nem tudunk lehetőséget adni. A dekorációval kapcsolatos igényeket, elképzeléseket a dekoratőrrel van lehetőség egyeztetni, számunkra viszont fontos, hogy mi a megállapodás, mert ehez kell igazodnunk. Dekorációró képek a Galériában láthatók.

Extra dekorációk és különlegességek

Az esemény fényét emelhetjük különlegességekkel és extra dekorációkkal is
Különlegességek: Csokoládé szökőkút, friss gyümölcsökkel, Koktélbár, Barista Kávébár 
Extra dekorációk: Gyümölcs és zöldség CulinaryArt, Jégszobor

..

..

 

A Friedmannház elérhetőségei:

 

Címünk:

Budaörs, 2040 Ifjúság utca 22

Telefon:

+36 23 420 969

Telefon:

+36 (23) 223-030

Mobil:

+36 (20) 572-0601

Budaörs, 2040 Ifjúság utca 22

Budaörs, 2040 Ifjúság utca 22

Budaörs, Ifjúság u. 22, 2040 Magyarország

GPS:

N 47 27′ 30″   E 18 56′ 36″